PERBETULKANLAH BACAAN FATIHAH ANDA

Thursday 6 September 2012

AMALAN PEMUTUS SAKA


Bagi mereka yang disyaki ada gangguan jin saka,saya syorkan anda wiridkan ayat FATEHAH 1x dan AR RAHMAN 33-36 21x tiap-tiap lepas solat maghrib selama sebulan diserta dengan ikrar pemutus saka yang anda perlu baca dimulut supaya jin saka dalam badan mendengar ikrar anda.
Bunyinya lebih kurang begini :
"Saya, mewakili diri saya, ahli keluarga saya, dan nenek moyang saya, ingin membuat pengumuman bahawa kami memutuskan dan membatalkan segala kontrak dan perjanjian di antara kami dan kamu jin-jin saka mulai sekarang dan untuk selama-lamanya.
Janganlah kamu semua menghuni tubuh kami atau mengganggu kami lagi. Sekiranya kamu berbuat begitu,maka kamu layak dilaknat oleh Allah SWT hingga hari kiamat"
Jika sibuk baca ikrar pemutus saka sahaja.

No comments:

Post a Comment