PERBETULKANLAH BACAAN FATIHAH ANDA

Monday 15 October 2012

Adakah hari esok dapat diramal?

******************************************************************
Anda dipelawa membaca blog ini, kerana anda telah berpeluang menambah pendapatan lumayan di dalam blog saya


 *****************************************************************

 Assalamualaikum & Salam sejahtera
Apa khabar pembaca blog saya, Saya harap ketika ini anda berada dalam keadaan yang
baik dan gembira.Semoga kehidupan anda sentiasa dipenuhi dengan
kejayaan dan kegembiraan .

 Adakah anda pernah terfikir, bagaimanakan kehidupan anda dimasa hadapan?. Adakah kejayaan menjadi milik anda, atau adakah anda akan lemas dalam lautan kegagalan?. Alangkah bagusnya jika kita dapat meramalkan apa yang akan berlaku pada hari esok. Sayangnya urusan hari esok adalah pekerjaan ALLAH.


 Douglas Mc Arthur mengatakan,
"There is no security in the earth, there is only opportunity " Dari kata-kata ini dapat disimpulkan bahawa, Tiada jaminan untuk kita berjaya pada hari esok. Tiada juga jaminan untuk kita hidup dalam masa satu jam lagi.Tiada satu hal yang pasti akan terjadi dalam dunia ini. Yang hanya adalah peluang yang perlu kita hargai dengan sebaiknya.


Hidup umpama roda, adakalanya kita berada di atas, ada kalanya kita berada di bawah. Keseimbangan adalah sesuatu yang amat penting dalam menguruskan kehidupan. Bagaimana untuk mencipta keseimbangan itu segalanya terungkap di dalam e-book banyakduit.Segala-galanya saya jelaskan  di dalam bab hari-hari dapat duit

Apa yang pasti orang yang berada disekeliling anda hanya bertindak membantu anda untuk meneruskan kejayaan. Segala-galanya adalah datang daripada kemahuan dan sikap anda sendiri.  Sekian dahulu dari saya.

Ikhlas,







 






2 comments: